کرمانشاه؛

انجام پروژه های تحقیقاتی با دانشگاه رازی

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور گفت: تاکنون توانسته ایم 24 پروژه تحقیقاتی را با دانشگاه رازی کرمانشاه عقد قرار داد همکاری مشترک کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سعید ناصری پور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور  در مراسم افتتاح دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه رازی که با حضور معاون وزیر نفت برگزار شدگفت: در کل غرب کشور یازده میدان نفتی فعال و یک میدان گازی فعال داریم که از مجموع این میادین، چهار میدان نفتی ما با کشور عراق مشترک است که در حال حاضر کشور عراق به شدت مشغول بهره برداری از این میادین نفتی مشترک با ایران است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور گفت: ما نیز برنامه توسعه برداشت از میادین مشترک خود با عراق را روی افزایش پنج هزار بشکه در روز قرار داده ایم که با انجام این مهم روزانه بیش از 800 میلیون تومان درآمد عاید کشور می شود.

وی با بیان اینکه اغلب میادین ما به نیمه عمر خود رسیده اند، اظهارکرد: امروز نیاز است که به سمت علم روز در امر استخراج و بهره برداری برویم، چراکه در یکی از میادین ما بیش از هفت نوع نفت با ویژگیهای مختلف استخراج می شود.در حوزه محیط زیست نیز بحث پالایش آبهای آلوده را به روش گیاه پالایی با همکاری دانشگاه رازی در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.