پنج قلم کالای آرایشی بهداشتی غیر مجاز اعلام شد

پنج قلم کالای آرایشی بهداشتی به نداشتن مجوزهای قانونی لازم و یا جعل اسناد مورد نیاز اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی، غیر مجاز شناخته شده اند.

پنج قلم کالای آرایشی بهداشتی غیر مجاز اعلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای این کالاها را شامل شامپو با نام تجاری Subaru، کرم دست و صورت با نام تجاری Aloe cream و نیز پاک کننده و لکه برکاغذ دیواری، رنگ روغن، رنگ آکرولیک شرکت HOGER با نام تجاری ARAMIS است که به علت نداشتن مجوزهای لازم غیر مجاز هستند.

همچنین خط چشم پنه لوپه به دلیل جعل پروانه ساخت محصول متعلق به خط چشم نارون تولید کارخانه کاج تهران و نیز کرم پودر بی کی با نام تجاری بوکاژ به علت جعل شماره مجوز کرم پودر نیمه جامد بی کی که به شرکت بهشت کیمیا تعلق دارد، مشمول محصولات غیر مجاز است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده فرآورده های یادشده در سطح عرضه مراتب را از طریق شماره تلفن 66405569 به این سازمان گزارش دهند و یا به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مراجعه کنند تا نسبت به جمع آوری آنها از سطح عرضه اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.