اردبیل؛

شناسایی بازماندگان از تحصیل در مناطق روستایی اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بازماندگان از تحصیل در مناطق روستایی اردبیل شناسایی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ احمد ناصری در جمع معاونان آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت:بهره‌مندی دختران از تحصیل و امکانات آموزشی، تحت پوشش قرار دادن نقاط کمتر توسعه یافته روستایی و شناسایی بازماندگان از تحصیل از جمله شاخص‌هایی هستند که کشور و به تبع آن در استان اردبیل مورد توجه قرار گرفته و تلاش می‌کنیم تا در این شاخصها در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه از جمله سیاستهای محوری وزارت آموزش و پرورش ارتقا سطح کیفیت آموزشی و پرورشی است، گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل همبر مبنای همین سیاست در سال تحصیلی 96-95 شعاری را با عنوانارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی با نوآوری و مدیریت مشارکتیانتخابو تمامی برنامه‌های آموزشی و پرورشی خود را بر مبنای همین شعار تنظیم کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در قدم اول تقویت مدرسه محوری و نیز بهبود ارتقا مدیریت آموزشگاهی که مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش نیز است را در اولویت برنامه‌ها قرار داده‌ایم.

ناصری با تاکید بربرجسته کردن نقش رهبری آموزشی مدیران مدارس بیان کرد: مدیران مدارس به سمتی سوق داده می‌شوند که به عنوان رهبران آموزشی صلاحیت حرفه‌ای لازم را داشته باشند تا از سوی معلمان پذیرفته شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار