مشهد؛

مدیریت جهادی عوامل اصلی موفقیت در توسعه کشور

سپاه پاسداران با جهاد اقتصادی و اجتماعی در تمام ماموریتهای دفاعی، امنیتی و سازندگی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیروز بوده است.

مدیریت جهادی عوامل اصلی موفقیت در توسعه کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم بهره برداری فاز اول خط دو قطارشهری مشهد با بیان اینکه خودکفایی، نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی از عوامل اصلی موفقیت در توسعه کشور است گفت: ایمان به اسلام و نظام از عوامل موفقیت در پروژه هاست که در نیروهای مجموعه سپاه، بسیج و سایر نیروهای دست اندرکار در نظام وجود دارد و بسیار تعیین کننده است.

وی بابیان اینکه هماهنگی، هم افزایی و همدلی بین دستگاههای اجرایی از دیگر عوامل موفقیت در اجرای پروژه هاست گفت: هماهنگی و همدلی امروز بین شهرداری، شورای اسلامی مشهد و قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران شکل گرفته که این مهم عامل اصلی و تعیین‌کننده در پیشرفت پروژه خط ۲ قطار شهری مشهد بوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: انگیزه اصلی برای کار و تلاش ایمان به نظامی است که تحت آن زندگی می‌کنیم، تعهد انقلابی، باور داشتن انقلاب و تلاش برای نشان دادن کارآمدی نظام از دیگر عوامل انگیزشی برای توسعه کشور است.

سردار جعفری گفت: باید برای رسیدن به موفقیت و توسعه کشور مدیریت جهادی برگرفته از دوران دفاع مقدس و درسی را که از شهدا و ایثارگران گرفتیم در عرصه‌های مختلف سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: ملت ایران همواره با حضور در عرصه‌های مختلف نظیر انتخابات نقش مهمی در رقم زدن سرنوشت خود داشته اند. اگر مشکلی در بدنه نظام وجود دارد باید دلیل آن را در فقدان عوامل مذکور جستجو کرد.

انتهای پیام//ف. ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.