آخرین تحولات میدانی سوریه؛

نیروهای سوری در 13 کیلومتری شهر تاریخی تدمر/ شکست هجوم تروریست‌ها به بانورما

ارتش سوریه با تسلط بر مناطق جدیدی در غرب تدمر، به 13 کیلومتری این شهر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه با تسلط بر بلندی "سریاتیل" و منطقه "صمامات الغاز" در غرب تدمر، به 13 کیلومتری این شهر تاریخی رسید.

به گزارش یک منبع نظامی سوری، تروریست های داعش به سوی شهر تدمر عقب‌نشینی کردند و تنها در مثلثی استراتژیک محصور شده اند که با آزادسازی این شهر تاریخی تدمر از چنگ آنان آزاد می شود.

ارتش سوریه عملیات خود در شرق حمص را از فرودگاه تیفور در 60 کیلومتری غرب تدمر، به منطقه بیارات منتقل کرده است تا با تسلط بر این منطقه، در روند اجرای عملیات آزادسازی شهر تدمر سریعتر پیشروی کند.

به گزارش خبرنگار سانا در حمص، ارتش سوریه با همکاری نیروهای همپیمان خود، بر روستای "طرفه الشرقیه" در منطقه بیارات در حومه شرقی حمص مسلط شد و خسارات جانی و تسلیحاتی بسیاری بر تروریست ها وارد آورد.

همچنین ارتش سوریه با هدف قرار دادن گروهی از تروریست های داعش در منطقه بارده، در حومه شرقی حمص، تمامی عناصر آن را به هلاکت رساند.

از سوی دیگر، ارتش و نیروهای مسلح سوریه  با هجوم تروریست های داعش به منطقه بانورما در جنوب دیرالزور مقابله کردند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.

همچنین جنگنده های سوریه مواضع تروریست ها را در منطقه مقابر و محله های مطار القدیم و حمیدیه و صناعه هدف قرار دادند.

 در حومه حما و ادلب نیز نیروهای سوریه مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره را هدف قرار دادند.

در این حملات "عبدالرزاق اشهب"، یکی از سرکرده های جبهه النصره، در روستای "تمانعه" در حومه جنوبی ادلب به هلاکت رسید.




انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار