آخرین تحولات میدانی سوریه؛

کشته شدن 11 غیرنظامی در حمله ترکیه به الباب/ مقابله نیروهای سوری با حمله جبهه النصره به درعا

در حمله توپخانه‌ای ترکیه به شهر الباب در شمال سوریه، دست کم 11 غیرنظامی کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، در حمله توپخانه‌ای ترکیه به شهر الباب در شمال سوریه، دست کم 11 غیرنظامی کشته شدند.

یکی از فرماندهان  معارض مسلح سوری که در عملیات سپر فرات مشارکت دارد، اعلام کرد: نیروهای سپر فرات شب گذشته (دوشنبه) در سه محور تجمع کردند تا وارد شهر الباب شوند.

به گفته این منبع، نیروهای سپر فرات در بخش غربی الباب پیشرفت داشته اند.

همچنین به گفته برخی از فعالان سوری، در حمله توپخانه ای ترکیه به مرکز شهر الباب، که با هدف پوشش نیروهای خود در غرب این شهر بود، 11 غیرنظامی که اعضای یک خانواده بودند، کشته شدند.

خبرنگار سانا در حما نیز گزارش داد: جنگنده های ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست های داعش را در روستای "حمادی" در شرق شهر "سلمیه" و محور "عقیربات" در حومه شمالی حما، بیش از 37 تروریست را به هلاکت رساندند.

در این حملات همچنین یک انبار تسلیحاتی و 6 خودروی مجهز به سلاح سنگین منهدم شدند.

در شهر سویداء نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه مراکز تجمع تروریست های داعش را در روستای رشیده هدف قرار دادند. در این حملات شماری از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

در حومه شرقی حمص و نزدیک شهر تاریخی تدمر نیز ارتش سوریه مراکز تجمع و محورهای ارتباطی تروریست های داعش را هدف قرار داد.

در این عملیات شماری از تروریست‌ها در بلندی "عاید الحسون" کشته و زخمی شدند و تسلیحات آنان منهدم شد.

نیروهای سوریه همچنین با هجوم تروریست های جبهه النصره با خودرویی بمب گذاری شده به مرکزی نظامی در محله منشیه در درعا مقابله و آن را منهدم کردند.

از سوی دیگر، مرکز روسی حمیمیم اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته 4 تن کمک های انسان دوستانه به دست بیش از 2 هراز نفر از اهالی حلب رسید.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار