آخرین تحولات سوریه؛

تدوام درگیری‌ها در تدمر و دیرالزور/ 34 کشته و زخمی در حملات تروریست‌ها به غیرنظامیان سوری

نیروهای سوری با هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در تدمر و دیرالزور، در این مناطق پیشروی‌ کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه با هدف قرار دادن مقرهای تروریست های داعش و جبهه النصره در تدمر و حومه شرقی حمص، دست کم 17 نفر را به هلاکت رساند.

به گزارش خبرنگار سانا در حمص، ارتش سوریه پیشروی جدیدی در محور جنوبی منطقه بیارات در غرب شهر تدمر به دست آورده است. جنگنده های سوریه نیز با هدف قرار دادن مراکز تجمع تروریست های داعش در این منطقه، 12 نفر را به هلاکت رسانده و 3 خودرو را منهدم ساختند.

در دیرالزور نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروهای هم‌پیمان خود درگیری های شدیدی با تروریست های داعش در منطقه مقابر در جنوب شهر داشته و خسارات جانی و تسلیحاتی بسیاری بر تروریست ها وارد آوردند.

جنگنده های سوری نیز محورهای ارتباطی تروریست ها را نزدیک منطقه ثرده در جنوب فرودگاه دیرالزور هدف قرار دادند که به انهدام یک خمپاره انداز و سلاح های سنگین تروریست ها منجر شد.

همچنین در حملات جنگنده های سوری به مراکز تجمع و محورهای ارتباطی تروریست های داعش در مناطق معامل، مکبات، سریه الجند و شرکه الکهرباء در جنوب دیرالزور، شماری از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر در حمله موشکی تروریست ها به مناطق مسکونی در حلب، درعا و دیرالزور 34 غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

در حمله موشکی تروریست های جبهه النصره به محله مسکونی "حمدانیه" در شهر حلب،  2 نفر کشته و 14 نفر زخمی شدند. همچنین با انفجار بمبی به جای مانده از تروریست ها در محله "بستان القصر" در حلب 5 کودک به شهادت رسیدند.

در درعا نیز حمله موشکی تروریست ها به محله "منشیه" 4 کشته و 3 زخمی بر جای گذاشت.

در حمله موشکی تروریست های داعش به منطقه مسکونی "برید" در دیرالزور نیز 6 غیرنظامی زخمی شدند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار