انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد ورزش و جوانان برگزار شد

انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در سالن ۶ هزار نفری ارومیه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:جوانان آذربایجان غربی ظرفیت های بالایی دارند و از حضور آنان در مجمع ملی دفاع خواهم کرد.
 
انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد ورزش و جوانان برگزار شد 
 
وی در ادامه به نقش سمن های و سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: از اینکه سمن ها روز بروز قدرتمندتر می شوند بسیار خوشحال هستیم.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جوانان امروزی باید قدر امکانات و فرصت های موجود را بدانند ادامه داد:هر قدمی که برای جوانان برمیداریم به دیده یک وظیفه نگاه می کینم و انشالله تا زمانی که در این سمت حضور داریم این تلاش را انجام خواهیم داد.
 
انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد ورزش و جوانان برگزار شد 
 
 محبوب محمودزاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: مجمع ملی جوانان با هدف تقویت هویت اسلامی – ایرانی با توجه به حضور جوانان در عرصه های اجتماعی و فرهنگی، توسعه مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان با تمرکز بر سمن های جوانان، مشارکت در فرایند تصمیم سازی در حوزه های مرتبط با جوانان در استان و افزایش تأثیرگزاری سمن های جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی بر اساس آیین نامه ابلاغی وزارتی شکل می گیرد که یکی از اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید می باشد.
 
وی افزود: بر اساس ابلاغ وزارت ورزش و جوانان مجموعه اقداماتی پیش از برگزاری انتخابات استانی مجمع ملی جوانان صورت می پذیرد که اولین گام آن تعیین رییس و اعضاء ستاد انتخابات استان می باشد.
 
 
انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد ورزش و جوانان برگزار شد 
 
معاون فرهنگی و امور جوانان و نائب رئیس ستاد انتخابات و مجری انتخابات مجمع استانی سمن ها در آذربایجان غربی در ادامه گفت: پس از برگزاری انتخابات و بررسی و تأیید نتایج آن در ستاد، اعتبارنامه اعضاء مجمع استان صادر خواهد گردید و سپس نخستین جلسه مجمع با حضور اعضاء با دستور کار انتخاب هیأت رئیسه و انتخاب نمایندگان استان در مجمع ملی برگزار خواهد شد.
 
عکس:سینا پسران افشاریان 

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.