در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برگزاری انتخابات مجمع استانی سمن‌های جوانان آذربایجان غربی 30 بهمن ماه

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:نخستین انتخابات مجمع استانی سمن‌های جوانان آذربایجان غربی ۳۰ بهمن ماه برگزار می شود.

عبدالله چمن گلی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ افزود: بهره گیری از ظرفیت های عظیم جوانان بویژه انرژی و نیروی جوانی در کنار تجربه می تواند اثربخشی مطلوبی برای توسعه کشور داشته باشد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: برگزاری انتخابات و تشکیل مجمع ملی جوانان که یکی از اقدامات ارزشمند دولت در اعتماد و برون سپاری امور به جوانان عزیز و توانمند می باشد گامی بزرگ در حرکت نیروی عظیم جوانی که با انرژی و شور و شوق و دانش و تخصص همراه است می باشد.
 
وی افزود: از منظر مقام معظم رهبری انتخابات تجلی حق الناس است و ما باید شرایطی را برای برگزاری آرام و منسجم انتخابات استانی مجمع ملی جوانان فراهم نماییم.
 
چمن گلی در ادامه گفت: با پرهیز از اقدامات سلیقه ای و با حرکتی تیمی و منسجم می توان انتخاباتی خوب و شایسته برگزار کرد.
 
وی گفت: باید بتوانیم از قابلیت های استان آذربایجان غربی بویژه در حوزه گردشگری، توریسم، محیط زیست، کارآفرینی و اشتغال، و بخصوص مسئله محترم دریاچه ارومیه بعنوان سرمایه ای ملی که نیاز جامعه امروز ماست در حوزه های فکری جوانان استفاده کنیم.
 
دکتر چمن گلی افزود: امیدواریم با هماهنگی و برنامه ریزی های لازم و حرکت بر مدار قانون و ابلاغ های وزارتی، فرایند انتخابات مجمع استانی سمن های استان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های سازمان های مردم نهاد جوانان بشکلی سالم و به دور از حاشیه برگزار شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: این انتخابات می تواند شور و شوق ارزشمندی را در بین جوانان ایجاد کند و اکنون که ما به حول و قوه الهی با اعتماد به جوانان و شایستگی های آنها توانسته ایم شاهد شکل گیری بیش از 96 سمن در استان باشیم بسیار خوشحالیم و در تلاشیم تا این تعداد را تا پیان سال به 100 سمن فعال ثبت شده برسانیم.
 
عبدالله چمن گلی در خاتمه افزود: جوانان فرهیخته و توانای ما تسری دهنده فرهنگ و ارزش های والای اسلامی ایرانی هستند و باید از ظرفیت عظیم این قشر پویای جامعه نهایت استفاده را برای اعتلای کشور برد.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.