ماجرای اشتباه در لیست خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال درباره نبود نام شهاب کرمی در لیست خلاصه بازی پرسپولیس برابر سپاهان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار پرسپولیس برابر سپاهان روز گذشته با مسائل حاشیه ای از جمله ایراد در لیست اولیه بازیکنان پرسپولیس مواجه بود. در حالی که نام شهاب کرمی در لیست ارائه شده به خبرنگاران درج نشده بود اما این بازیکن در نیمکت ذخیره های پرسپولیس حضور داشت و همین موضوع باعث سردرگمی اهالی فوتبال شد. 

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال درباره این مطلب گفت: نام شهاب کرمی در لیست باشگاه پرسپولیس و داوران گنجانده شده بود اما متاسفانه  مسئول رسانه ای هیئت فوتبال نام این بازیکن در لیست خلاصه بازی وارد نکرده بود و همین موضوع دردسرهایی ایجاد کرد. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال بعد از اینکه تعدادی از لیست خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در اختیار رسانه ها قرار گرفت مسئول امور تایپ متوجه اشتباهش شد و خیلی سریع این مشکل برطرف شد و لیست تصحیح شده در اختیار مابقی اصحاب رسانه قرار گرفت. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال از لحاظ قانونی شهاب کرمی مشکلی برای همراهی پرسپولیس نداشته است و اشتباه تایپی در لیست خلاصه بازی این مشکل ایجاد کرد که خیلی سریع این مسئله  برطرف شد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار