خوردبین: محرومیت 4 بازیکن در دیدار با نفت پرسپولیس را اذیت می کند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هرچند محرومیت 4 بازیکن در دیدار با نفت تهران ما را اذیت می کند اما باید به روند نتیجه گیری خوب خود ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خوردبین درباره برتری پرسپولیس مقابل سپاهان بیان کرد: بازی خوبی بود و از برتری مقابل سپاهان خوشحال هستیم. این برد را به هواداران تقدیم کرده و از حمایت آن ها تشکر می کنیم.
 
وی درباره غیبت چهار بازیکن پرسپولیس در دیدار بعدی این تیم مقابل نفت تهران عنوان کرد: به طور حتم محرومیت بازیکنان تاثیرگذار ما را اذیت می‌ کند اما باید مقابل نفت هم همین روند نتیجه گیری را ادامه دهیم.
 
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درمورد آمادگی این تیم برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برای این رقابت‌ها تدارک خوبی دیده‌ایم و آماده هستیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مجتبی
۱۱:۳۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
طارمی در اولین مسابقه لیگ سال گذشته مقابل پدیده به میدان نرفت و این بازی با نتیجه تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت؛ این در حالی است که حالا مسئولان فدراسیون فوتبال مدعی هستند طارمی از بازی در لیگ قهرمانان آسیا محروم است و نباید مقابل الهلال عربستان در اولین بازی این رقابتها (روز سه شنبه هفته آینده) بازی کند!

حامد مومنی مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال این موضوع را اعلام و تاکید کرده در صورتی که طارمی برابر الهلال بازی می کرد، نتیجه مسابقه ۳ بر صفر به سود نماینده عربستان اعلام می شد: «طارمی در دور یک شانزدهم نهایی سال ۲۰۱۵ در تاریخ ۲۶ می مقابل الهلال از زمین مسابقه اخراج شده بود و از آنجاییکه باید در اولین مسابقه این محرومیت اعمال شود، این محرومیت با توجه به غیبت پرسپولیس در فصل گذشته به لیگ قهرمانان سال جاری انتقال پیدا کرده است.»

با تناقض ایجاد شده مشخص نیست اگر قرار بوده طارمی در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود، چرا این محرومیت در لیگ برتر هم اعمال شده و برانکو ایوانکوویچ در اولین بازی فصل گذشته تیمش این مهاجم تاثیرگذار را در اختیار نداشته است. آیا مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اطلاعات به روزی از قوانین و مقررات انضباطی ندارند و یا آیین نامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
نگران نباشیدآقای خوردبین داور کمکتون میکنه