در پی ارسال نامه اعتراضی باشگاه سپاهان بابت اشتباهات داوری ؛

اخوان: خواستار رعایت عدالت از سوی داوران هستیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: طی نامه ای به کمیته داوران خواستار رعایت عدالت از سوی داوران شدیم.

مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: اشتباهات داوری در شش بازی از جمله دیدار با پرسپولیس برای تیم ما رخ داده است. براین اساس طی نامه ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی به حقوق ضایع شده خود در بازیهای لیگ برتر شدیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: براین اساس فیلم صحنه های مشکوک شش بازی به ویژه دیدار با پرسپولیس را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم تا مسئولان به اعتراض تیم ما بابت اشتباهات داوری رسیدگی کنند. 

اخوان درباره تاثیر نامه اعتراضی سپاهان بابت اشتباهات داوری بیان کرد: ما خواستار رعایت عدالت از سوی داوران هستیم و علاوه بر این از داوران می خواهیم که با دقت سوت بزنند و حق تیمی ضایع نکنند. همچنین از کمیته های داوران و دپارتمان درخواست داریم که در انتخاب داوران دقت لازم را کنند تا شاهد کاهش اشتباهات داوری باشیم. 

سرپرست تیم سپاهان تصریح کرد: برخی از تیمها به نشانه اعتراض به داوری زمین بازی ترک می کنند و برخی مواقع  انجام این کار به نفعشان بوده است اما باشگاه سپاهان اعتقادی به این کارها ندارد و در شان تیم ما نیست که زمین بازی ترک کنیم. 

وی درباره وضعیت تیم سپاهان گفت: طبق برنامه تمرینات تیم از فردا آغاز می شود تا آماده بازی دربی مقابل ذوب آهن شویم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار