رضائیان: منصوریان به بازیکن جوانش ادب یاد بدهد/ شکل پنالتی زدن ما تمرین شده بود

هافبک تیم پرسپولیس تهران گفت: ناراحتم که مربی استقلال اجازه می دهد بازیکن جوانش به راحتی مصاحبه کند درحالی که باید به وی ادب یاد بدهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رامین رضاییان درباره برتری پرسپولیس مقابل سپاهان بیان کرد: می‌خواهم با هواداران استقلال صحبت کنم چراکه همیشه برای آنها احترام قائل بودم. فوتبال بالا و پایین دارد. یک روز ما به استقلال چهار گل زدیم و یک روز هم این تیم پرسپولیس را برد. از کسی اسم نمی آورم اما انتظار نداشتم یک بازیکن جوان پس از دربی این گونه صحبت کند.

وی افزود: البته از مربی استقلال ناراحت هستم که به بازیکن خود اجازه می دهد چنین مصاحبه هایی انجام دهد. بهتر است به بازیکنان جوان تیم خود تا حدی ادب و فرهنگ یاد بدهند.

رضائیان در مورد دیدار با سپاهان عنوان کرد:با وجودی که سپاهان تیم بزرگی است اما مقابل پرسپولیس تنها دفاع کرد. در کل از این پیروزی خوشحال هستم.

هافبک پرسپولیس درباره پاس دادن پنالتی به مهدی طارمی در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع را از قبل هماهنگ کرده بودیم و گفته بودم اگر پنالتی شود به مهدی پاس می دهم. بارها چنین حرکتی را تمرین کرده بودیم و خدا را شاکرم دل هواداران را شاد کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۲۳:۴۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
این از اون هاست که ۲ ساله دیگه از گود خارجه.. همون بلایی که سر نیکبخت اومد... خودشیفتگی محض همراه با تل موی ناز
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۲:۴۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
آقای رضاییان خودت میگی بازیکن جوان ، شاید جوانی کرده یه حرفی زده ، شما که سابقه ملی داری ، سن وسالی ازت گذشته چرا به جای بهتر شدن روز به روز بی ادب میشوی ، مثل کبک سرت را کردی زیر برف
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۰۰:۳۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
اقای رضائیان یکی باید به خود شما ادب یاد بده کسی باید این حرف بزنه که خودش سابقه خوبی داشته باشه شما که شهره عالم ادمی.
آخرین اخبار