ابهام در خصوص حضور طارمی مقابل الهلال

وضعیت مهدی طارمی برای دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا نامشخص است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران صدرنشین لیگ برتر کشورمان در حالی سه شنبه سوم اسفند در نخستین بازی گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط عمان به مصاف الهلال عربستان می رود که حضور مهدی طارمی در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.
 
برترین گلزن سرخ پوشان پایتخت در بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 که مقابل همین تیم الهلال برگزار شد از زمین بازی اخراج شد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آن دیدار سه بر صفر شکست خوردند و از گردونه رقابت ها حذف شدند.  
 
پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال 2016 حضور نداشت و حال پس از یک سال غیبت به این مسابقات بازمی گردد. در چنین وضعیتی باید منتظر ماند و دید که آیا طارمی می تواند با وجود گذشت این زمان در نخستین بازی این فصل لیگ قهرمانان به میدان برود یا خیر؟
 
سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران دراین خصوص اظهار کرد: قوانین لیگ قهرمانان آسیا نسبت به سال های اخیر تغییر کرده و احتمال دارد طارمی با وجود اخراج در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان، بتواند تیمش را در فصل جدید این رقابت ها همراهی کند. با این وجود من فردا درباره غیبت یا حضور طارمی در بازی با الهلال از مسئولان امر استعلام می گیرم و درصورتی که همچنان محرومیت وی تداوم داشته باشد به باشگاه پرسپولیس اطلاع می دهم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار