فتاحی: چند دلال بلیت در بازار سیاه دستگیر شدند

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: کسانی که اقدام به فروش بلیت در بازار سیاه کردند، با هماهنگی با نیروی انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی در خصوص جو ورزشگاه آزادی در فاصله 2 ساعت مانده تا هشتاد و چهارمین دربی پایتخت گفت: خدا را شکر جو ورزشگاه خوب است و تماشاگران نیز در حال ورود به ورزشگاه هستند. طبق بررسی ها ترافیک جلوی ورزشگاه نیز روان است و امیدوارم تماشاگران زودتر به ورزشگاه بیایند تا دچار مشکل نشوند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: تعدادی از هواداران از ساعت 6 صبح مقابل درب ورزشگاه حضور پیدا کردند و بعضی از این افراد بلیت نداشتند. با توجه به استعلامی اتخاذ شده حدود 600 یا 700 بلیت باقی مانده بود که قرار شد به صورت الکترونیکی در مقابل ورزشگاه در اختیار هواداران قرار گیرد. ما بلیت فروشی حضوری نداریم و فقط 600 بلیت برای تماشاچیان که از شهرستان به تهران آمدند در نظر گرفته شده که آن هم به صورت دستی یا کاغذی فروخته نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که در بیرون ورزشگاه بلیت دستی فروخته می‌شود، گفت: بلیت‌هایی که در بیرون ورزشگاه در حال فروخته شدن است دستی و کاغذی نیست و شرکت مسئول این کار با گرفتن پول و کدملی از طریق سامانه برای آنها بلیت صادر می‌کند. این تعداد نیز همانطور که توضیح دادم حدود 600 ،700 بلیت است و سامانه صبح امروز بسته شده است.

فتاحی در خصوص بازار سیاه بلیت فروشی در بیرون ورزشگاه گفت: کسانی که اقدام به این کار می‌کنند از قبل بلیت خریده‌اند. با هماهنگی با نیروی انتظامی پیگیر این مسئله هستیم و چند نفر نیز دستگیر شده‌اند و به طور حتم با آنها برخورد صورت می گیرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه حضور زودهنگام هواداران قبل از موعد در ورزشگاه، توضیح داد:در هر صورت نیازی نبود دوستان زودتر به ورزشگاه بیایند چرا که تهیه بلیت به صورت اکترونیکی بود و البته تنها 10 یا 20 هوادار امروز صبح به ورزشگاه آمدند.

فتاحی درباره اختلاف نظر کی روش با مربیان لیگ برتر گفت: وظیفه سازمان لیگ این است که قبل از شروع فصل تقویم بازی های آسیایی و تیم ملی را دریافت کند. ما 2 تقویم پیشنهادی به باشگاه ها دادیم و نظرات آنها را خواستیم. از 16 تیم لیگ برتری 13 یا 14 باشگاه موافق این امر بودند. وقتی تیم ملی به جام جهانی صعود کند مشکلات حل می شود. انشاله بازی های تیم ملی با موفقیت پشت سر گذاشته شود تا با اقتدار به جام جهانی صعود کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار