برانکو: اعتماد هواداران برایم جالب و زیبا است/ پس از شکست دربی برد مهمی را بدست آوردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پیروزی مهمی را کسب کردیم اما اعتماد هواداران برایم جالب و زیباتر است.

برانکو: اعتماد هواداران برایم جالب و زیبا استبه گزارش  خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان بیان کرد: برای این بازی حساس هیجان زاده هستم اما پس از شکست در دربی، پیروزی مهمی را کسب کردیم. اعتماد هواداران برای ما بسیار جالب تر از خوشحالی این پیروزی است.آن ها با تعداد زیادی در ورزشگاه شرکت کردند و از خوشحالی هواداران خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امروز بازی سخت تری را انتظار داشتیم و تیم سپاهان در مقایسه با جایگاهش در جدول رده بندی تیم خوبی است. و با داشتن بازیکنانی مثل جپاروف و حسن زاده رو به پیشرفت است.
معتقد بودم سپاهان با انرژی و پتانسیل بالا به میدان می آید و به دنبال راه حل هستند که همین هم شد.اما بعد از مدتی میدان بازی را به دست گرفتیم.
 

برانکو افزود: به شکل ناگهانی بازیکنان کنترل بازی را از دست دادند اما در دقایقی مشخص دوباره آرامش به تیم و بازیکنان وارد شد وبه هدفمان که بردن بود دست یافتیم.

برانکو در ادامه تاکید کرد: بچه ها موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند.به خصوص در نیمه اول که 4 وضعیت گلزنی را مهار کردند و از دست رفت.

سرمربی سرخپوشان پایتخت عنوان کرد: خوشبختانه از موقعیت های پنالتی به خوبی استفاده کردیم.اما متاسفانه از سمت جناح راست شانس نیاوردیم و در این دیدار ضعیف عمل کردند. 

وی افزود: امروز عملکرد بسیار خوبی را ارائه کردیم و امیدوارم هر روز پتانسیل بازیکنانم بیشتر شود.مهرداد محمدی و فرید کریمی بازیکنان خوبی هستند. کنترل حسن‌زاده هم بسیار سخت بود.اما بعد از گلزنی ما یک مقدار شرایط بازی بازتر شد و حتی موقعیت گلزنی سپاهان افزایش یافت.

برانکو در مورد اینکه بعد از جدایی نوراللهی و شرایطی که ممکن بود برای کمال کامیابی‌نیا اتفاق بیفتد و مهره‌های دیگری جذب کند، گفت: باید بگویم که آنها در مارکت جذب بازیکنان ما هرکز نبودند و نمی توانستیم آنها را جذب کنیم. 

وی در خصوص ربیع خواه ادامه داد: این بازیکن بعد مدتها به علت مصدومیت به میدان بازی ها برگشت اما متاسفانه و از روی بدشانسی به بازی با سپاهان خورد.فقط بحث خستگی این بازیکن مطرح است که تا بازی های بعدی این مسئله حل خواهد شد. 

برانکو عنوان کرد: حرف هایی که در روزنامه ها در خصوص بنگر و دیگر بازیکنان زده می شود درست نیست.در واقع ما برای آسیا قادر به جذب کسی نیستیم و در لیست جای خالی وجود ندارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد پنالتی گرفته شده طارمی خاطرنشان کرد:طارمی که بازیکن سپاهان نیست که از گلزنی ناراحت شود و قهر کند. از کجا می دانید طارمی تصمیم داشته وسط زمین برود.من دیدم ربیع خواه نیز در وسط زمین نشسته آیا او هم قهر کرده و ناراحت شده؟خبرنگاری که این سوال پرسیده بود تاکید کرد که قانع نشده و برانکو در پاسخ ادامه داد:شما سوال پرسیدید و من هم پاسخ دادم به من هم حق بدهید.

وی درمورد اینکه پرسپولیس بعد از گل اول عقب‌نشینی کرد گفت: ما در تیم شاهد تغییرات زیادی نبودیم اما جای برخی بازیکنان در پرسپولیس خالی است.اما به علت مصدومیت بازیکنان و برگشت آنها به میدان بازی طبیعی است که تیم از لحاظ تکنیکی افت کند.اما بازیکنان ما به سرعت به روزهای عادی خود برگشته و انرژی کافی را كسب خواهند كرد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: این برد پس از دربی،پیروزی شیرینی بود و امیدوارم نوار این پیروزی ها تا پایان لیگ برتر فوتبال ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
بله دیگه هوادار یعنی این تازه ما خانوما هم از داخل خونه تیم رو حمایت معنوی کردیم، کلی سر نماز دعا کردم پرسپولیس ببره،مبارک باشه بچه ها گل کاشتید
آخرین اخبار