اصفهان؛

ثبت 2 وقف جدید به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در آران و بیدگل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل گفت: 2 وقف جدید با ارزش 5 میلیارد و 250 میلیون ریال برای احداث 2 مرکز بهداشتی در آران و بیدگل به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام ولی الله روان امروزدر گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این 2 وقف جدید برای احداث درمانگاه امامزاده محمد هلال (ع) و یک مرکز بهداشتی در حسین آباد کویرات به ثبت رسیده است.

وی افزود: یک باب منزل مسکونی به مساحت 490 مترمربع و به ارزش 5 میلیارد ریال توسط واقف خیراندیش عباس منصوری آرانی و زمینی به مساحت 600 مترمربع توسط شمسعلی زیبایی به ارزش 250 میلیون ریال برای احداث مرکز درمانی در روستای حسین آباد کویرات وقف شده است.

وی بیان کرد: بر اساس وقف نامه‌ ای که توسط عباس منصوری آرانی به ثبت رسیده است، مقررشده این موقوفه با اولویت ساخت درمانگاه و مرکز بهداشتی برای امامزاده محمد هلال بن علی(ع) استفاده و در صورت نیاز نیز عواید حاصل از آن به مصرف مخارج ضروری این آستان مقدس برسد.

حجت الاسلام روان با بیان اینکه تاکنون 936 موقوفه، 2 هزار و 780 رقبه و 42 بقعه متبرکه در این شهرستان ثبت شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 وقف جدید توسط واقفان نیک‌ اندیش با نیت های متنوع جهت رفع نیازهای مختلف مردم در شهرستان آران و بیدگل انجام شده است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.