قزوین؛

تاکید بر حل مشکلات طرح های نیمه کاره

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت : مدیران مشکلات طرح های نیمه کاره و رها شده را حل کنند .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد در نشست شواری فنی استان افزود : باید گزارشی از طرح های عمرانی  که به صورت نیمه کاره رها شده اند و یا با مشکل دسترسی نداشتن به آب و برق مواجه هستند تهیه شود تا با واگذاری این طرح ها به شهرداری ها یا سازمان های مربوطه از نابودی آنها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به افزایش کیفیت اجرای طرح های روستایی،افزود : سال گذشته 700 میلیارد ریال اعتبار به این نوع طرح ها در استان اختصاص یافت که با توجه به این موضوع باید میزان نظارت بر کیفیت اجرای این پروژه ها را افزایش داد.

وی ادامه داد : باید دوره های آموزشی نظارت بر کیفیت طرح های عمرانی را برای ناظران روستایی برگزار کرد و ناظرانی که مسئولیت پذیرفته و جوابگوی حسن انجام پروژه ها نیستند از کار اخراج شوند.

فرخزاد افزود : ترک تشریفات اداری پروژه ها در نهایت به استان ضرر زده و موجب از میان رفتن منابع مالی و اعتبار کشور خواهد شد به همین دلیل به هیچ وجه این موضوع پذیرفته نیست.

فرخزاد همچنین با اشاره به کمبود مهندسان مشاور در استان،افزود: باید نظام مهندسی ساختمان استان،مهندسان بومی را به سمت مشاوره طرح ها هدایت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار