کرمان؛

مرزهوایی جنوب گشایش می یابد

فرماندار جیرفت گفت: ضرورت ایجاد مرز هوایی سال ها در منطقه جنوب کرمان احساس می شد و با حمایت دولت تدبیر و امید این آرزوی دیرین مردم منطقه محقق می شود.

مرزهوایی جنوب گشایش می یابدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش گفت: زیرساخت های بخش کشاورزی شامل گمرک، استاندارد، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرودگاه و اتاق بازرگانی در منطقه جنوب کرمان راه اندازی شده است و با آغاز به کار مرز هوایی تمامی زیرساخت های صادرات در این منطقه فراهم می شود.
 

وی افزود:فرودگاه جیرفت پس از هفت سال به دلیل اجرای طرح توسعه عوامل پروازی توسط وزیر کشور مورد بهره برداری مجدد قرار گرفت.

امینی روش تاکید کرد:این فرودگاه هفت شهرستان جنوب استان کرمان شامل جیرفت، عنبرآباد،‌ فاریاب، رودبار جنوب،‌ کهنوج،‌ قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.


وی با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی منطقه جنوب کرمان خاطرنشان کرد: مشکل بخش کشاورزی، بازار فروش محصولات است که با فراهم کردن زیرساخت های صادرات گامی مهم در زمینه برطرف کردن این مشکل برداشته می شود.

فرماندار جیرفت گفت: پایانه صادراتی کمک خوبی به بخش کشاورزی منطقه می کند لذا پیگیر رفع مشکلات برای افتتاح هرچه زودتر این واحد می باشیم.

وی افزود: با تکمیل این پایانه صادراتی زنجیره صادرات و بسته بندی در این منطقه تکمیل می شود.

امینی روش بیان کرد: پیشرفت این طرح تاکنون مطلوب است و در جهت تسریع آن با روحیه
همکاری و همدلی تلاش می کنیم.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.