کرمان؛

کشف 427کیلو مواد در رودبار جنوب

جانشين انتظامی استان از دستگيری 2 قاچاقچی و كشف 427 كيلوگرم ترياك در رودبار جنوب خبر داد.

کشف 427کیلو مواد در رودبار جنوببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ ناصر فرشيد گفت:در پی كار اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی و پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار جنوب، ماموران از فعاليت باند مسلح تهيه و توزيع مواد افيونی که قصد انتقال مقادير قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مركز كشور را داشتند مطلع و رسيدگی به موضوع رادر دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام يک سری اقدامات پليسی متوجه شدند که اين باند قصد دارد محموله مواد مخدر را با يك دستگاه وانت نيسان از استان سيستان و بلوچستان و از طريق شهرستان رودبارجنوب به مركزكشور حمل کنند .

وی خاطر نشان کرد : بلافاصله اكيپ های عملياتی پليس مبارزه با مواد مخدر با همكاری پليس اطلاعات و آگاهی با تحت كنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی منتهی به اين شهرستان خودروی مذكور را شناسايی كردند.

سرهگ فرشيد تصریح کرد : مأموران به محض مشاهده خودرو به راننده دستور ايست دادند كه وی با بی توجهی شروع به تيراندازی كرده و از صحنه متواری شد كه در نهايت مأموران نيز مقابله به مثل كرده و با حجم آتش زياد و اشرافيت بر منطقه خودرو را متوقف كردند.

وی با اشاره به توقيف يكدستگاه پژو 405 كه همراه قاچاقچيان بود،گفت: در اين رابطه دو نفرقاچاقچی دستگير و در بازرسی از خودرو نيسان 42 كيسه ترياك به وزن427 كيلوگرم كشف و دو خودرو توقيف شد.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار