کرمان؛

افزایش بارندگی مرکز 137کرمان را سه شیفت کرد

شهردارکرمان از مرتفع شدن به بیش از 70 درصد از تماس‌های شهروندان با مرکز 137 در خصوص آبگرفتگی معابر طی چند روز گذشته و رفع مشکل مذکور خبر داد.

افزایش بارندگی مرکز 137سه شیفت شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی از اوایل هفته جاری در استان و شهر کرمان، گفت: طی چهار روز گذشته بیش از 1200 تماس در خصوص آبگرفتگی معابر با مرکز 137 شهرداری کرمان گرفته شده که توسط کارشناسان این مرکز در کمترین زمان ممکن به واحد مربوطه جهت رفع سریع مشکل ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه پیگیری های لازم تا رفع کامل مشکل توسط نیروهای مرکز 137 شهرداری انجام می شود ، افزود: مسائل و مشکلات ارجاع شده به ترتیب در دستور کار قرار گرفته اند، به طوری که تاکنون بیش از 70 درصد مشکلات مطرح شده مرتفع شده است.

بابایی با اشاره به اینکه مرکز 137 شهرداری طی دو شیفت کاری همه روزه آماده دریافت سوالات، مشکلات و نقطه نظرات شهروندان جهت رفع و پیگیری است، خاطرنشان کرد: در ایام بارندگی این مجموعه در سه شیفت کاری و از 7 صبح تا 22 شب پاسخگوی شهروندان است و از 22 شب تا 7 صبح سیستم به صورت خودکار پیام‌های شهروندان را دریافت و به گوشی مسئول مربوطه ارجاع داده می شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.