رئیس فدراسیون شطرنج:

رضایت کامل شطرنج بازان از شرایط میزبانی بسیار نادر است

پهلوان زاده گفت: رضایت کامل شطرنج بازان سایر کشورهای خارجی از شرایط میزبانی پدیده ای نادر است.

رضایت کامل شطرنج بازان از شرایط میزبانی بسیار نادر استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهرداد پهلوان‌زاده رئیس فدراسیون شطرنج در گفت و گو با رادیو تهران در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان جهان گفت: سه نماینده کشورمان در عین شایستگی حذف شدند. میترا حجازی‌پور با شایستگی توانست 4 بار رقیب روسی خود را شکست دهد اما نهایتا در بخش مرگ ناگهانی که یک تک بازی سرنوشت را مشخص می کند به دلیل کم آوردن یک ثانیه شکست خورد. حریف حجازی پور  150 واحد ریتینگ از وی قوی تر بود اما حجازی‌پور توانست او را به چالش بکشد.

پهلوان‌زاده افزود: آتوسا پورکاشیان حریف بسیار سرسختی از کشور آلمان داشت که نفر پنجم جهان است. پورکاشیان بازی اول را مساوی کرد و در بازی دوم شکست خورد. سارا السادات خادم‌الشریعه نیز به دلیل وجود مشکل در تدارکات در بازی اول شکست خورد و در بازی دوم پیروز شد. وی در نهایت در بخش پلی آف از دور رقابت‌ها حذف شد.

رئیس فدراسیون شطرنج درباره سرمربی تیم ملی شطرنج اظهار داشت: سوکولوف بسیار متعصب است و برنامه‌ریزی بسیار خوبی دارد. او حتی بیشتر از تعهد کاری‌اش با ملی پوشان کار می‌کند اما بانوان شطرنج باز ما با بدشانسی مواجه شدند. 

پهلوان‌زاده در خصوص میزبانی کشورمان تصریح کرد: تاکنون شکایتی در این خصوص نداشتیم. به اذعان شرکت‌کنندگان این بهترین دوره برگزاری مسابقات قهرمانی جهان بوده است. سالن مسابقات، هتل، دکوراسیون، فیلم‌برداری، پخش زنده و... در سطح بالایی در حال انجام است. رضایت کامل از شطرنج بازان از شرایط نادر است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار