مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان-تهران؛

رقابت 8 شطرنج باز در مرحله حذفی

مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان امروز با برگزاری مرحله حذفی در دور سوم پیگیری می شود.

رقابت 8 شطرنج باز در مرحله حذفیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مرحله حذفی دور سوم مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان امروز با حضور 8شطرنج باز برگزار می شود.

در دور سوم این رقابت ها 16 بازیکن از با هم به رقابت پرداختند که 4 بازیکن به طور مستقیم به مرحله بعد راه یافتند و تکلیف 4بازیکن دیگر امروز مشخص می شود.

از نکات قابل توجه دور سوم مسابقات توقف ونجون جو شانس نخست قهرمانی مقابل الگا گیریا بود که این دو بازیکن امروز در مرحله حذفی باید به درقابت بپردازند.

براین اساس تا پایان دور دوم مرحله سوم شینچن نی چینی ، انتوانتا استفانوای بلغاری ، انا موزیچوک اوکراینی و نانا زاگنیدزه گرجستانی راهی مرحله بعد شدند و تکلیف 4 بازیکن دیگر امروز در دیدارهای تکمیلی مشخص خواهد شد.

 دیدارهای تکمیلی دور سوم از ساعت 15:00 آغاز خواهد شد. ابتدا دو بازی سریع با کنترل زمان 25 دقیقه به علاوه 10 ثانیه برگزار خواهد شد و در صورت تساوی کار به دو بازی سریع دیگر با کنترل زمان 10 دقیقه به علاوه 10 ثانیه کشیده می شود. در صورت تساوی مجدد دو بازی برق آسا با کنترل زمان 5 دقیقه به علاوه 3 ثانیه برگزار می شود و در نهایت در صورت تساوی دوباره ، بازی رستاخیز با کنترل زمان 5 دقیقه برای سفید و 4 دقیقه برای سیاه برگزار می شود که در صورت تساوی بازیکن سیاه راهی مرحله بعدی خواهدشد.

مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان از 23 بهمن ماه با حضور 63 شطرنج باز آغاز شد و تا 14 اسفند ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار