اعتراف داعش به استفاده از کودکان ایزدی در عملیات انتحاری خونین

گروه تروریستی داعش در جدیدترین نوار ویدئویی‌اش، به استفاده از کودکان ربوده‌شده ایزدی در عملیات انتحاری در شهر موصل اعتراف کرد.

اعتراف داعش به استفاده از کودکان ایزدی در عملیات انتحاری خونینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، گروه تروریستی داعش در جدیدترین نوار ویدئویی منتشرشده، از استفاده از کودکان ایزدی در عملیات انتحاری در شهر موصل پرده برداشت.

به گزارش سایت شفق نیوز، شمار بسیاری از کودکان ایزدی، که در یکی از مراکز نظامی وابسته به داعش آموزش می‌بینند، مجبور به شرکت در عملیات انتحاری این گروه می‌شوند.

بر اساس این گزارش، دو برادر ایزدی دو حمله انتحاری علیه نیروهای عراقی در شهر موصل انجام داده‌اند.

بر طبق فیلم منتشرشده  از سوی داعش، امجد ابو یوسف السنجاری، یکی از این دو برادر، پیش از انجام حمله انتحاری گفت  پس از آموزش دیدن در مراکز نظامی وابسته به گروه داعش، در فهرست انتحاری‌ها ثبت‌نام کرده‌ است.

این دو برادر از اهالی روستای تل قصبه در سنجارِ عراق هستند.

داعش از تابستان 1393 بخش‌هایی از شمال و غرب عراق را تحت سلطۀ خود درآورده و بارها در این مناطق عملیات تروریستی انجام داده است.

نیروهای عراقی اکنون تلاش می‌کنند شهر موصل، آخرین پایگاه داعش در این کشور، را از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کنند. 

شهر موصل از تابستان 1393 در اشغال داعش است؛ عملیات آزادسازی این شهر یکی از مهم‌ترین و دشوارترین نبردهای ارتش عراق علیه این گروه تروریستی است.

عملیات بازپس‌گیری موصل از 26 مهر آغاز شده ‌است و نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروی هوایی موفق شده‌اند بخش‌های قابل‌توجهی از این مناطق را آزاد کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار