کسب عناوین برتر مسابقات دانشگاه پیام نور کشور توسط بوشهری ها

دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر موفق شدند عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی دانشگاه پیام نور کشور بدست بیاورند.

کسب عناوین برتر مسابقات دانشگاه پیام نور کشور توسط بوشهری هابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور استان بوشهر موفق شدند در اولین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه پیام نور کشور «ورزش تندرستی و سلامت» یک طلا و سه برنز در رشته های ووشو کاراته و تکواندو کسب کنند.

به گفته مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر، در رشته ووشو و در وزن ۴۸ کیلو گرم فاطمه آزاد از دانشگاه پیام نور گناوه موفق به کسب مدال طلا، در رشته تکواندو معصومه احمدی و فرناز الله‌ستا از دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر مدال برنز و مرضیه محب‌علی در رشته کاراته از دانشگاه پیام نور عسلویه مدال برنز را کسب کردند. نفر اول مسابقات از ۱۰۰ درصد، شهریه تحصیلی و نفرات سوم از ۵۰ درصد شهریه معاف خواهند شد و فاطمه آزاد قهرمان ووشو نیز به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: مدال طلای فاطمه آزاد در رشته ووشو اولین مدال طلای ورزشکاران دختر دانشگاه پیام نور طی چندسال گذشته بوده است و این موضوع نتیجه برگزاری برنامه های استعداد یابی در این دانشگاه است.

وی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی دختران دانشگاه پیام نور کشور گفت: این دوره از مسابقات از ۲۴ الی ۳۰ بهمن ماه به میزبانی استان مازندران در حال برگزاری است و استان بوشهر در سه رشته ووشو، تکواندو و کاراته با شش ورزشکار شرکت کرده بود که موفق به کسب چهار عنوان برتر شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.