پایان رقابت های کشتی پهلوانی استان با قهرمانی بوشهر

رقابتهای کشتی پهلوانی استان در شهرستان بوشهر برگزار شد و در نهایت بوشهر قهرمان این مسابقات شد.

پایان رقابت های کشتی پهلوانی استان با قهرمانی بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا شمشیری گفت: رقابتهای کشتی پهلوانی استان بوشهر با حضور 33 کشتی گیر در قالب چهار تیم از بوشهر، برازجان، دیلم و خارگ به مدت 2 روز در خانه کشتی بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مسابقات تیم های بوشهر، خارگ، برازجان و دیلم به ترتیب به عنوان های نخست تا چهارم دست یافتند.

در نتایج انفرادی نیز نتایج زیر بدست آمد:
در وزن 55 تا60 کیلوگرم علی عدالت از بوشهر، مجتبی جمشیدی خارگ و علیرضا رمضانی بوشهر به ترتیب اول تا سوم شدند. 60 تا 70 کیلوگرم ، حکیم ربیعی از بوشهر، فیروز خسروی خارگ و حجت الله شریعتی بوشهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

70 تا80 کیلوگرم صادق اکسیر و محمد شیروانی هوایی از بوشهر و هومان بندری خارگ، به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند. 80 تا90 کیلوگرم نیز محمد رضا خلیفه از دشتستان، احسان بارگاهی و رضا خدابخشی هر دو از بوشهر به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

90 تا 100 کیلوگرم نیز مصطفی محمودی از خارگ و آرش کمان ترکی از بوشهر به ترتیب به عنوانهای اول و دوم دست یافتند. وزن مثبت 100 کیلوگرم نیز محمد جوی از دیلم، امیر رضا روزبهانی و علی غالبی از بوشهر به ترتیب به عنوان های نخست تا سوم رسیدند.

لازم به ذکر است که قضاوت این مسابقات را علیرضا دهقان، مهدی صحرانورد و محمود فقیه، از داوران ممتاز استان بوشهر عهده دار بودند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.