اصفهان؛

گلپایگان آماده استقبال از مسافران نوروزی است

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان گفت: تمام امکانات و زیرساخت‌های لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در گلپایگان مهیا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی نوبخت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تمهیدات و اقدامات ستاد دائمی تسهیلات نوروزی شهرستان برای میزبانی مسافران و گردشگران نوروزی سال جدید در زمینه خدمات رسانی مشکلی وجود ندارد و کلیه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان گلپایگان مهیا است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار گردشگران نوروزی در دو سال اخیر دو برابر افزایش داشته است، افزود: هتل ارگ گوگد، هتل جهانگردی و گردشگری، مهمان‌پذیر مهدی، مهمانسرای معلم و کمپ چادری در بوستان هفده تن برای اسکان مسافران نوروز 96 در نظر گرفته شده است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان بیان‌ داشت: در ایام نوروز سال جدید بسته‌ فرهنگی، لوح فشرده مستند جاده ابریشم، بروشور و کتابچه با عنوان معرفی اماکن تاریخی و گردشگری، و نقشه گلپایگان تهیه و از طریق پایگاه‌های امداد نجات هلال احمر مستقر در ورودی شهرستان و پلیس راه موته و همچنین در محل اداره میراث فرهنگی و گردشگری گلپایگان به صورت رایگان بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

وی گفت: در آستانه سال جدید «برنامه نوروزگاه» با هدف گرامیداشت آداب و رسوم نوروزی مردم گلپایگان در گذشته با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزشگاه سلمان برگزار می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه در آستانه سال جدید با همکاری شهرداری گلپایگان، گوگد و گلشهر از مأموران آتش‌نشانی شهرستان تجلیل خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان گلپایگان دارای آثار تاریخی، اماکن مذهبی و جاذبه‌های گردشگری است و در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی 10 کمیته آماده استقبال از مسافران نوروزی تشکیل شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.