اردبیل؛

برپایی 15 ایستگاه سلامت هلال احمر در ایام تعطیلات نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از برپایی ۱۵ ایستگاه سلامت هلال‌احمر استان در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، بهرام غیبی افزود: به مانند سال‌های گذشته در ورودی شهرها ایستگاه‌های سلامت هلال‌احمر دایر شده و به مسافران ارائه خدمت خواهند کرد.

وی افزود: در ایستگاه‌های سلامت تست قند خون و فشار خون به صورت رایگان انجام شده و اقلام تبلیغاتی، بروشورهای اطلاع‌رسانی و نقشه‌های راهنمای گردشگری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با اشاره به برپایی ایستگاه‌های دوستدار کودک و خیمه نماز اضافه کرد: 3 ایستگاه سیار امدادرسانی در قالب طرح سحاب نیز در ایام تعطیلات فعالیت خواهند داشت.

غیبی تاکید کرد: هلال‌احمر تسکین آلام بشری و کمک به هم نوعان را به عنوان سیاست کاری خود برگزیده و در طرح نوروزی هلال‌احمر نیز خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در دستور کار است.

وی از جمله تفاوت‌های امدادرسانی هلال‌احمر در نوروز سال آینده را استقرار بالگرد امدادی دانست و گفت: در نوروز امسال به غیر از ۱۱ پایگاه ثابت و شش پایگاه سیار بالگرد امدادی نیز استقرار خواهد داشت.

وی به برنامه‌ریزی جهت نهایی شدن بخش‌های مختلف طرح نوروزی هلال‌احمر در استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های نهایی به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار