شیراز؛

باران روز گذشته حادثه ساز شد

بارندگی روز گذشته منجر به وقوع چند سانحه رانندگی و آبگرفتگی دو منزل مسکونی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام کرد: در بارندگی های روز گذشته آتش نشانان در6 سانحه رانندگی امدادرسان بودند.

آتش گرفتن خودرو پژو روا پارک شده در حاشیه خیابان در خیابان سردخانه و حرکت خودرو در سراشیبی و برخورد آن با خودرو پژو 405 پارک شده، آتش نشانان را روانه محل حادثه کرد .
 تیم های امدادی در دو عملیات همزمان، عملیات ایمن سازی خودروها و تامین خیابان  جلوگیری از نشت گاز ال پی جی خودرو آردی و اطفا حریق خودرو روا را بوسیله چندین رشته آبدهی انجام دادند.

همچنین در ساعت 2:59 دقیقه بامداد برخورد پژو پارس با گاردریل منجر به حریق خودرو شد که پس از اعلام این حادثه ،آتش نشانان عازم محل حادثه در جاده شیراز کوار شدند و عملیات اطفا حریق را بوسیله چندین رشته آبدهی انجام دادند.

همچنین در ساعت 9:41 دقیقه روز گذشته یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل بارسیلندرهای LPG به دلیل بارش باران و لغزندگی خیابان و بار بیش از حد ظرفیت، در کمربندی عادل آباد واژگون شد که توسط تیم امدادی عملیات ایمن سازی و انتقال سیلندرها و برگرداندن خودرو به حالت اولیه انجام شد.

در سانحه رانندگی دیگر در بولوار احمدبن موسی(ع)، در اثر برخورد خودرو وانت پیکان با وانت نیسان درساعت 9:46 دقیقه نیز، خودرو پیکان بار واژگون شد و راننده آن که مرد44 ساله ای بود راهی بیمارستان شد که آتش نشانان عملیات ایمن سازی و تامین جاده، برداشتن بست باتری خودروها،  برگرداندن خودرو به حالت اولیه بوسیله تجهیزات امدادی و پاکسازی خیابان را انجام دادند.

پنجمین حادثه در ساعت 23:19 دقیقه شب گذشته در بولوار ستارخان اتفاق افتاد که در این سانحه رانندگی پژو 405 با خودرو نیسان برخورد کرد و آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه، عملیات امدادرسانی را انجام دادند.

گیر کردن خودرو آریسان در باجگاه نیز در ساعت 8:24 دقیقه صبح به اتش نشانی اعلام شد که با توجه به نوع حادثه ، آتش نشانان به کمک تیم امدادی حاضر در محل حادثه شتافته و با بکس کردن خودرو، آنرا به حاشیه امن از خیابان انتقال دادند.

دو مورد آبگرفتگی به دلیل مسدود شدن ناودان منازل مسکونی در خیابان قصردشت و قدوسی غربی  طی تماس شهروندان با سامانه 125 به ایستگاه های مربوطه اعلام شد که آتش نشانان پس از رسیدن به محل، در عملیات های مشابه پس از قطع کردن برق ساختمان، مسیر عبوری ناودان را باز کرده و تذکرات لازم و هشدارهای ایمنی را به صاحبان منازل مسکونی ارائه دادند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار