شیراز؛

ذخیره سازی ۴۲ میلیون متر مکعب آب در سدهای جهرم

فرماندار ویژه جهرم گفت: بارندگی روز گذشته سبب ذخیره شدن ۴۲ میلیون مترمکعب آب پشت سدهای خاکی و تغذیه مصنوعی جهرم ذخیره شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه بارندگی در جهرم که از روز یکشنبه آغاز شده تا جمعه ادامه دارد، گفت: این بارندگی ها سبب ذخیره شدن بیش از ۴۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سدهای خاکی جهرم شده است.

صحراییان با اشاره به اینکه به غیر از آبگرفتگی تعدادی واحد مسکونی و تجاری مشکل خاصی در سطح شهر جهرم رخ نداده است، افزود: اهالی روستاهای یرج و مانیان نیز که به سبب قرار گرفتن در اطراف دریاچه سدسلمان فارسی با مشکل رو به رو شدند به شهر جهرم منتقل و در ورزشگاه هلال احمر اسکان پیدا کردند.

وی با اشاره به بارش ۱۰۸ میلی متری باران در این شهرستان، ادامه داد: مجموع بارش های امسال به ۲۱۲ میلی متر رسیده است.

 صحراییان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان جهرم از ابتدای آغاز بارش ها در آماده باش کامل قرار دارد و از مردم این شهرستان خواست در صورت بروز هر نوع حادثه‌، جهت درخواست کمک با شماره ۵۴۲۲۸۴۰۸ تماس بگیرند.

فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: امدادگران جمعیت  هلال‌احمر این شهرستان نیز با شماره ۱۱۲ و ۵۴۳۴۵۱۰۳ جهت یاری‌ رسانی به مردم درآماده ‌باش هستند.
انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.