شیراز؛

تردد در جاده های فارس روان است

مدیر ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: با وجود بارش برف و باران در اکثر محورهای استان تردد وسایل نقلیه به صورت روان در جریان است.

علیرضا سیاهپور مدیر ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در حال حاضر 123 گروه راهداری و 73 راهدارخانه در سطح محورهای مواصلاتی استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

سیاهپور افزود: از دیروز بارش برف و باران در برخی محورهای کوهستانی استان به ویژه محورهای شیراز- سپیدان، سپیدان-یاسوج، اقلید- یاسوج آغاز شده که با حضور به موقع نیروهای راهداری، عملیات برف‌روبی و روان‌سازی جریان ترافیک به سرعت انجام شده و در حال حاضر تردد به صورت روان در جریان است.

وی ادامه داد: باتوجه به پیش‌بینی تداوم بارندگی و برودت هوا تا اواخر هفته در آخرین اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان، از تمامی رانندگان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی درخواست می‌شود تا علاوه بر به همراه داشتن همه تجهیزات ایمنی لازم در طول سفر به توصیه‌های عوامل پلیس راه و گشت‌های راهداری توجه کرده و از انجام حرکات پرخطر به دلیل لغزندگی جاده‌ها بیش از پیش خودداری کنند.

مدیر ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به اینکه مه گرفتگی و نبود دید کافی در محور دشت ارژن- کازرون وجود دارد، خاطر نشان کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور با سامانهی گویای 141 ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار