ترامپ: پاسخ سختی به آزمایش‌های موشکی کره شمالی خواهیم داد

"دونالد ترامپ" تهدید کرد پاسخی سخت و قاطع به آزمایش موشکی کره شمالی خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ای‌بی‌سی؛ "دونالد ترامپ"، رئیس‌جمهور آمریکا، اظهار داشت: کره شمالی یک چالش بسیار بزرگ به حساب می‌آید و آمریکا اجرای طرح‌های سخت‌گیرانه‌ای را علیه پیونگ‌یانگ در دستور کار دارد.

ترامپ این سخنان را در کنفرانس خبری مشترک با "جاستین ترودو"، نخست‌وزیر کانادا، بیان کرد. در این کنفرانس، از رئیس جمهور آمریکا درمورد تهدیدات امنیتی این کشور پرسیده شد که وی پاسخ داد: کاملا روشن است کره شمالی به یک مشکل و چالش بزرگ تبدیل شده است و آمریکا قصد دارد قاطعانه با آن برخورد کند.

ترامپ توضیحات بیشتری درمورد اقدامات سخت‌گیرانه آمریکا علیه کره شمالی ارائه نداد؛ اما اشاره وی به آزمایش اخیر موشکی پیونگ‌یانگ بود که روز یکشنبه انجام شد و برخی کارشناسان اعلام کردند بُرد این موشک بالغ بر 2 هزار کیلومتر بوده است.
 
این نخستین آزمایش موشکی کره‌شمالی پس از ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید محسوب می‌شود. "کیم جونگ اون"، رهبر کره شمالی، نیز شخصا بر انجام آن نظارت داشت. 

گزارش‌ها حاکیست موشک آزمایش شده از سوی کره شمالی از نوع بالستیک بود که موتور آن به دست مهندسان این کشور ساخته شده و کاملا بومی بوده است. 

مقامات پنتاگون اعلام کردند موشکی که روز یکشنبه آزمایش شد، شبیه موشکی است که تابستان گذشته از زیر دریایی کره شمالی شلیک شد. این آزمایش موشکی نشان‌دهنده توانایی‌های جدید پیونگ‌یانگ در بخش دفاعی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
های هیتلر کجای........... پته این زورگو ها را بریزی
من فقط تو ی چیز موندم چرا سران و مردم کشورهای جهان جمع نمشن به اصلاح خودشان به این پنج قدرت نمیگن شما که تو تسلیحات کشتار جمعی مسابقه راهخ انداختید چرا نباید ما داشته باشیم چه تظمینی داره همین شما یک روز به ما حمله نکنید..........وووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
برو بچه کره شمالی میخورنتون بیچاره های ترسو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
برو بچه کره شمالی میخورنتون بیچاره های ترسو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
زرشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
بشین سر جات بابا
خیلی دور برداشتی
با این کارا خودتو بدبخت میکنی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
دم کره شمالی گرم. به این میگن اقتدار.به این میگن یک فرآیند دو سر برد. جواب ترامپ رو فقط باید اینطوری داد. من مطمئن هستم اگر مردم کره در بدترین شرایط اقتصادی و تحریم هم باشند که نیستند و اینها بیشترش تبلیغات غرب هستش ولی باز هم روحیه و امیدشون به آینده خیلی بالا هستش و میدونند که هیچ قدرتی از بیرون نمیتونه بر اراده ملت و کشورشون تاثیر بگذاره.باور کنید که کره شمالی آخرش آمریکا و قدرتهای زور گو رو تسلیم خواسته های خودش میکنه و این درحالی خواهد بود که قدرت هسته ایش رو هم حفظ کرده.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
هیچ غلطی نمیتوانند بکنند
آخرین اخبار