عکس یادگاری یکی از کارکنان ترامپ با چمدان اتمی رئیس جمهور+ تصاویر

یکی از کارکنان عمارت خصوصی "دونالد ترامپ" در فلوریدا با چمدان اتمی رئیس جمهور عکس یادگاری گرفت و دردسر جدیدی به بار آورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ همزمان با میزبانی "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، از "شینزو آبه"، نخست وزیر ژاپن، در عمارت "مارالاگو" واقع در ایالت فلوریدا، یکی از کارکنان این عمارت تاریخی و مجلل با شخصی که مسئول حمل چمدان اتمی رئیس جمهور است عکس یادگاری انداخت.

عکس یادگاری یکی از کارکنان ترامپ با چمدان اتمی رئیس جمهور+ تصاویر////////////////////

چهره مامور حمل کننده چمدان اتمی رئیس جمهور  بنابر مصالح امنیتی مخدوش شده است.

درحالیکه ترامپ و شینزو آبه در کلوپ خصوصی رئیس جمهور مشغول گفتگو بر سر تهدیدات اتمی کره شمالی بودند، مامور ویژه ترامپ که مسئولیت حمل چمدان اتمی وی را برعهده دارد به گشت و گذار در این کلوپ خصوصی پرداخت. طبق قوانین آمریکا، چمدان اتمی رئیس جمهور هیچگاه نباید از وی دور شود تا در صورت لزوم و شرایط اضطرار بتواند در هر لحظه‌ای فرمان آغاز جنگ هسته‌ای را صادر کند. علاوه بر این، عکس گرفتن با مامور ویژه حمل‌کننده این چمدان و انتشار عمومی آن نیز یک تخلف بزرگ محسوب می‌شود که تیم ترامپ بدون توجه به آن، مانع از انتشار تصویر مذکور نشد.

عکس یادگاری یکی از کارکنان ترامپ با چمدان اتمی رئیس جمهور+ تصاویر////////////////////

مامور ویژه رئیس جمهور در حال حمل چمدان اتمی (سمت راست تصویر)

در محافل آمریکایی از این چمدان که حاوی کدهای محرمانه استفاده از بمب اتم است، با عنوان "توپ فوتبال هسته‌ای" و  یا "کیف مدرسه اضطراری رئیس جمهور" نیز یاد می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار