مشهد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی «ریحانه»

مسابقه کتابخوانی «ریحانه» بامحوریت «گسترش فرهنگ مطالعه» و «ترویج سبک زندگی فاطمی» در ایام شهادت تا میلاد حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سعیدی، مدیرعامل انتشارات به نشر با بیان اینکه این مسابقه کتابخوانی بر دو محور «گسترش فرهنگ مطالعه» و «ترویج سبک زندگی فاطمی» برگزار می شود گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی «ریحانه» زمینه بهره مندی بیش از قبل همه مادران و دختران ایران زمین از دریای معارف فاطمی را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه این شیوه از برگزاری مسابقه کتابخوانی تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است، افزود: در این مسابقه از ارائه سوالات چهارجوابی و پاسخنامه ای پرهیز شده است و هدف مطالعه کتابی از حضرت زهرا(س) توسط شرکت کنندگان می باشد.

مدیرعامل انتشارات به نشر با اشاره به اینکه این مسابقه در 5 بخش اصلی یادداشتی بر کتاب، پیامک، دلنوشته، بهترین بخش کتاب و عکس محتوایی برگزار خواهد شد گفت: آستان قدس رضوی تعدادی کتاب مرتبط با سیره حضرت زهرا(س) از ناشران مختلف را به عنوان منابع پیشنهادی برای شرکت در این مسابقه اعلام کرده است.

سعیدی افزود: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند از تمام کتاب ها و منابع منتشر شده و مرتبط با حضرت زهرا(س) استفاده کنند و محدودیتی برای این موضوع وجود ندارد.

وی یادآور شد: این مسابقه در ویژه بانوان و دختران پیش بینی شده است و برای گروه های سنی کودک، نوجوان، جوان ، عموم و بین الملل برگزار می شود.

مدیرعامل انتشارات به نشر با اشاره به جوایز پیش بینی شده برای این مسابقه گفت: 598 هدیه ارزنده مثل هزینه سفر به کربلای معلی، مشهد مقدس و قم، کارت های هدیه، بسته های متنوع تفریحی و فرهنگی برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.

سعیدی با اشاره به پیش بینی دو هدیه ارزنده و معنوی برای تمام شرکت کنندگان در این مسابقه خاطرنشان می کند: حضور در آئین معنوی غبارروبی روضه منوره رضوی و همچنین دعوتنامه مهمانسرای حضرت رضا(ع) نیز ویژه همه شرکت کنندگان بصورت قرعه کشی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: آغاز این مسابقه از 25بهمن ماه همزمان با ایام دهه فاطمیه (به روایت 75 روز) می باشد و سپس تا پایان سال 95و همزمانی با ایام میلاد حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت و همچنین برای بهره مندی شرکت کنندگان در ایام تعطیلات نوروز 96 آخرین مهلت ارسال آثار 14فروردین 96 می باشد.

مدیرعامل انتشارات به نشر با اشاره به اینکه اطلاعات کامل درباره این مسابقه و نحوه ارسال آثار در پایگاه اطلاع رسانی انتشارات به نشر به نشانی BEHNASHR.AQR.IR منتشر شده است، افزود: همچنین سامانه پیامکی 30003209 و شماره تلگرام 09027652008 و شماره تماس 05137652008 داخلی 602 راه های ارتباطی برای مسابقه می باشد.

سعیدی با تاکید بر اینکه نگاهمان به مسابقه کتابخوانی ریحانه کاملا فرهنگی است و فروش کتاب به هیچ عنوان ملاک نمی باشد، تصریح می کند: کتاب های معرفی شده در این مسابقه با تخفیف 30 درصد در فروشگاه های کتاب آستان قدس رضوی و همچنین از طریق سایت BEHNASHR.COM عرضه می شود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار