اصفهان؛

حضور 5 بدمینتون‌باز اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر

رئیس هیأت بدمینتون استان اصفهان گفت: در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر که هم‌اکنون در تهران در حال برگزاری است، اصفهان با 5 نماینده حضور دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بیژن رجاییان  اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر از پنجشنبه هفته گذشته در تهران آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه می‌یابد.

وی به حضور پنج بدمینتون‌باز اصفهانی در این رقابت‌ها اشاره و تأکید کرد: 3 بازیکن از بخش بانوان و 2 بازیکن از بخش آقایان، نمایندگان استان اصفهان در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر هستند.

رئیس هیأت بدمینتون استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بخش بانوان یسرا بیگی، یگانه کرمانی و هاجر شهسواری شرکت دارند.

وی تصریح کرد: 20 کشور در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به کشورهای اندونزی، مالزی، دانمارک، سریلانکا، عراق، سوریه، ایتالیا و دیگر کشورهای صاحب‌نام در این رشته اشاره کرد.

رجاییان عنوان کرد: تا قبل از شروع سال جدید، مسابقات لیگ دسته دو را خواهیم داشت که در بندرعباس صورت می‌گیرد؛ ما هم نماینده داریم و از استان اصفهان بانوان بدمینتون‌باز شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: همچنین رقابت‌های آزاد که به صورت استانی انجام خواهد شد، اسفند ماه سال جاری با نام جام فجر برگزار می‌شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.