قم؛

اجرای طرح ماندگار در قم

با نزدیک شدن ایام نوروز، طرح ماندگار با هدف کمک به نیازمندان،کار خود را از 22 بهمن آغاز کرده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ میرابراهیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری از اجرای طرح احسان ماندگار در قم خبر داد و گفت: این طرح با رویکردی خیرخواهانه صورت می‌گیرد تا مردم لوازم غیرضروری خود را با تماس با سامانه ۱۳۷ در اختیار نیازمندان قرار دهند.
 
سید عبدالله میرابراهیمی در ادامه با اشاره به مشارکت مردم در این طرح ، افزود: با بحث‌های فرهنگی و اجتماعی می‌توان تمامی مواد موجود در خانه دور ریختنی نیست و امکان استفاده مجدد از آن‌ها وجود دارد، را در میان مردم نهادینه کرد تا مردم مشارکت بیشتری در طرح احسان ماندگار داشته باشند.
 
وی بابیان اینکه در ازای پرداخت اقلام حواله پرداخت می‌شود، گفت: نوع اقلام و چگونگی آن‌ها در این حواله‌ها ثبت می‌شود تا در زمان عید نوروز در اختیار نیازمندانی که از قبل پیش ثبت‌نام کرده‌اند، قرار گیرد. و تاکنون استقبال خوبی از این طرح‌شده و مردم در زمان عید به خانه‌تکانی می‌پردازند، سازمان ما نیز در نظر دارد تا نهایتاً ظرف 48 ساعت جمع‌آوری آن‌ها را انجام دهد.
 
میرابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: آغاز اجرای این طرح از 7 سال پیش بوده که در میان این اقلام، لوازم چوبی بیشتر موجود است و این درحالی است ‌که این لوازم مورد نیاز نیازمندان نیست، بنابراین امیدواریم اقلام دیگری چون لوازم برقی بیشتر اهدا شود.
 
 طرح احسان ماندگار از 22 بهمن تا 22 اسفند اجرا می‌شود که مردم می توانند از طریق سامانه 137 ما را در اجرای هرچه بهتر این طرح همراهی کنند.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار