قم؛

ذخیره سازی هزار تن میوه شب عید

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم از ذخیره سازی ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب برای تعطیلات شب عید در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛موسوی،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در کمیته تنظیم بازار ستاد تسهیلات زائران استان گفت: ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار ذخیره سازی شده است.

وی از فعالیت ۲۸ شعبه توزیع میوه در این ایام در قم خبر داد و افزود: این شعب با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم در سطح شهر اقدام به فروش میوه‌های شب عید مورد نیاز مردم می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم وی از برنامه ریزی‌های تنظیم بازار عرضه مرغ و گوشت هم خبر داد و گفت: قیمت‌های اقلام مختلف از جلمه برنج و روغن، گوشت و مرغ برای توزیع کننده و مصرف کننده مصوب شده است و که به موقع به دست مردم برسد تا بازار عرضه این مواد مصرفی کنترل شود.

موسوی بر تأمین همه اقلام مصرفی مورد نیاز مردم تأکید کرد و افزود: هیچ گونه کمبودی در تأمین نیازهای مصرفی مردم نخواهیم داشت و نظارت‌ها بر عرضه در طول ایام تعطیلات صورت خواهد گرفت.

دبیر کمیته تنظیم بازار ستاد تسهیلات زائران استان قم در رابطه با پاداش به کارکنانی که در ایام تعطیلات عید به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند هم افزود: هر کسی به واسطه رسالتی که بر عهده دارد باید کار خود را به درستی انجام دهد، تنگناهای مالی شدیدی داریم و نمی‌توانیم برای پاداش قولی بدهیم اما اگر تأمین اعتبار صورت بگیرد سعی می‌کنیم پاداش اندکی برای کارمندانی که در این مدت در خدمت حضور دارند داشته باشیم.
 
 انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.