اردبیل؛

خروج خلخال و اردبیل از لیست مناطق محروم کنکور

نماینده مردم ‌خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها در استان اردبیل ۲ شهر خلخال و اردبیل از لیست مناطق محروم خارج شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ بشیر خالقی در جلسه بررسی مشکلات و موانع آزمون کنکور در شهرستان خلخال اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان خلخال از لیست شهرستان‌های محروم در زمینه کنکور خارج شده این امر به ضرر دانش‌آموزان در این شهرستان تمام شده چرا که نمی‌توانند از سهمیه مناطق محروم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان خلخال در حال حاضردر لیست منطقه 2 و هم‌تراز با شهرستان های بزرگ و برخوردار کشور قرار گرفته است، افزود: بنابر‌این ارتقای رتبه خلخال از اول استانی به ششم رسیده و دانش‌آموزان خلخال در این حوزه نتوانسته‌اند از سهمیه لازم برخوردار شوند.

خالقی با اشاره به برخورداری بیشتر برخی از شهرستان‌های استان که جزو منطقه 3 کنکور محسوب شده‌اند،تصریح کرد: با وجود این برخورداری‌ها تنها در استان اردبیل 2 شهر خلخال و اردبیلاز لیست مناطق محروم خارج شده‌اند که تلاش می‌کنیم با پیگیری‌های لازم و ارائه مدارک و مستندات به سازمان سنجش در زمینه قرار گرفتن خلخال در منطقه 3 کنکور اقدامات و پیگیریهای لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.