اردبیل؛

همایش کنکور برای دانش آموزان شهرستان نمین برگزار شد

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان نمین گفت:200 دانش آموز نمینی در ماراتن کنکور سال آینده حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، انوش جعفری در همایش با تدبیر تقدیر عوض می شود با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در سطح شهرستان نمین کلاسهای آموزشی کنکور با حضور اساتید برجسته استانی به صورت متمرکز شهرستانی در شهر نمین و با برنامه ریزی های دقیق در جهت موفقیت بیشتر دانش آموزان در کنکورهای آتی برگزار می گردد.

وی افزود: باید با برنامه ریزی و مدیریت زمان و بهره مندی از اوقات طلایی و روش های مطالعه مفید و تغذیه مناسب دانش آموزان پیش دانشگاهی قدم های بزرگی برای قبولی در کنکور و همچنین کسب رتبه های درخشان بردارند.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان نمین اظهار داشت: برنامه ریزی جامع برای ایام باقی‌مانده تا کنکور، مدیریت مطالعه، یادگیری مهارتهای تست زنی و سبک های یادگیری آمادگی مطلوب دانش آموزان در جهت حضور در آزمون سراسری دانشگاه ها را فراهم می آورد.

جعفری اظهار داشت: شهرستان نمین در عرصه‌های مختلف به خصوص در بخشعلمی از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار بوده که این امر سبب ارتقای جایگاه ویژهاین شهرستان در سطح استان شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: از حضور نخبگان در بحث ترغیب و تشویق دانش آموزان وهمچنین در بحث مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی از مشاورین مجرب در طولسال تحصیلی استفاده ببریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.