کسب کرسی های آسیایی یکی از اهداف دوچرخه سواری

مجمع آسیایی امسال علاوه بر انتخاب رئیس فدراسیون آسیایی فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال کسب کرسی های آسیایی است.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛فدراسیون آسیایی دوچرخه سواری هر ساله همزمان با برگزاری مسابقات آسیایی مجمع سالیانه را هم برگزار می کند. امسال نیز همانند گذشته مجمع سالیانه دوچرخه سواری در بحرین و همزمان با رقابتهای قهرمانی آسیای جاده برگزار خواهد شد.البته فدراسیون دوچرخه سواری ایران در این مجمع کرسی توسعه تریال را حمایت می کند و به این منظور امسال قرار است میزبان مسابقات آسیایی تریال آسیا را عهده دار باشد.
 
نشست  UCI  یکی از مجامع بزرگ در میان فدراسیون های مختلف رشته های ورزشی دنیاست این فدراسیون دارای ۱۹۸ عضو است که بیشتر آنها در رشته دوچرخه سواری بسیار فعال هستند. 

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص کرسی های آسیایی فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: با توجه به اینکه چند ماه به خاطر برگزاری مجمع در فدراسیون دوچرخه سواری حضور نداشتم، باید بگویم که مدتی از زمانمان از بین رفت اما هم اکنون نیز جزو کاندیدهای آسیایی هستیم که به دنبال کسب کرسی های آسیایی هستیم.
 
وی افزود: البته موردی که امسال در فدراسیون آسیایی مطرح است انتخاب ریاست جدید آسیایی است و علاوه بر این مسئله در مجمع آسیایی امسال دو موضوع را مطرح خواهیم کرد ابتدا برگزاری کاپ آسیایی به میزبانی مشهد است و دیگری میزبانی مسابقات تریال آسیایی در ایران است که زمان برگزاری این رقابتها مهرماه تعیین شده است.
 
قمری در خصوص نتایجی که امسال رکابزنان رشته پیست نسبت به سال قبل به دست آوردند، تاکید کرد:باید بگویم نتایجی که رکابزنان رشته پیست امسال نسبت به سال گذشته کسب کردند بهتر بود ضمن اینکه امسال در بحث تیم ملی از رکابزن هایی استفاده کردیم که در تیم ملی جوانان مشغول به فعالیت بودند و این کار موجب توسعه جوان گرایی در تیم ملی شد که امیدوارم چند سال آینده نتایج خوبی را داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار