قمری: در مجمع آسیایی به دنبال کرسی های بیشتر هستیم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت:در مجمع آسیایی به دنبال کرسی های بیشتر برای دوچرخه سواری رکابزنان ایران هستیم.

خسرو قمری درگفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص زمان برگزاری مجمع فدراسیون آسیایی اظهار کرد: برای حضور در مجمع فدراسیون آسیایی 10 اسفند ماه از ایران به بحرین خواهم رفت و تا 14 اسفندماه این مجمع ادامه خواهد داشت تا در خصوص کرسی های آسیایی و میزبانی رقابتهای آسیایی تریال مذاکراتی داشته باشیم.
 
وی افزود: هم اکنون رکابزنان منتخب برای حضور در رقابتهای آسیایی در اردوی تدارکاتی کیش به سر می برند و چهارشنبه 4 اسفند ماه اولین گروه دوچرخه سواری ایران را به مقصد بحرین برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ترک خواهد کرد.
 
قمری در خصوص کسب کرسی های بیشتر در فدراسیون آسیایی تصریح کرد: در حال حاضر باید به بحرین بروم و در خصوص کم و کیف برنامه ها مذاکراتی داشته باشم اما تلاش می کنیم تا کرسی های بیشتری را برای ایران در این مجمع به دست بیاوریم امیدوارم که با نتایج بهتری به کشور بازگردیم.
 
وی در خصوص اعزام تیم پیشکسوتان به رقابتهای آسیایی خاطر نشان کرد: تیم پیشکسوتان دوچرخه سواری نیز در اردوی کیش به سر می برد و تمرینات شان را ادامه می دهند تا زمان رقابت هایشان فرا برسد و در این مسابقات شرکت کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار