برگزاری نشست هم اندیشی خانواده دوچرخه سواری

نشست هم اندیشی خانواده بزرگ دوچرخه سواری برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی خانواده دوچرخه سواریبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم نشست و هم اندیشی خانواده بزرگ دوچرخه سواری تا دقایقی دیگر با حضور هیئت های استان، ورزشکاران و پیشکسوتان ،مربیان به همراه اصحاب رسانه در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

هدف از ایجاد این کار گروه و تشکیل اتاق فکر و هم اندیشی برای فدراسیون دوچرخه سواری است.

در ابتدای جلسه محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری اظهار کرد: این اولین نشست فدراسیون دوچرخه سواری با حضور همه علاقمندان در جامعه دوچرخه سواری است که می تواند نقش سازنده ای داشته باشد امیدوارم که این نشست آینده خوبی را برای دوچرخه سواری رقم بزند.

خسرو قمری در ادامه این نشست خاطر نشان کرد:هدف از اجرا این جلسه تنها دور هم جمع شدن نیست بلکه قصدمان تشکیل کمیته و اتاق فکری است که به نحوی مطلوب، برنامه ها را جلو ببریم. در مجمعی که چند وقت گذشته برگزار شد اعضا این جامعه به بنده اعتماد کردند و مقرر شد ۴ سال آینده هم در کنار شما باشم که قصد دارم با سرعت بهتر و بدون نقص فعالیت را آغاز کنم.

قمری در ادامه تاکید کرد:عملکرد چهار ساله ام در ۳۱ مورد آورده شده است و اهداف چهار ساله فدراسیون هم بیان شد که سعی داریم اگر مواردی از قلم افتاده باشد را با گروه هایی که تشکیل می شود، در یک برنامه ریزی برای چهار سال آینده برطرف کنیم.

وی خاطر نشان کرد:در انتهای وقت، تمام مواردی که به عنوان نقاط ضعف و قوت است را به وسیله گروه ها مشخص کنید.کمیته ها بر اساس نقطه نظر حاضرین تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار