مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر:

رفع مشکل بیمه‌شدگان در دستور کار است

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از مرکز خدمات جامع سلامت شهیدرجایی اهرم بازید کرد و گفت: رفع مشکلات بیمه شدگان به‌ویژه بیمه شدگان روستایی را در دستور کار داریم.

رفع مشکل بیمه‌شدگانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پرویز رمضانی صبح شنبه از مرکز خدمات جامع سلامت شهیدرجایی اهرم بازید کرد و با اشاره به دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت گفت: دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت است و با توانمندکردن بیمه‌شدگان و آشنایی هرچه بیشتر آنها با حقوق خود، بسیاری از مراجعات غیر ضروری و هزینه‌های اضافی از طرف ارائه دهندگان و گیرندگان خدمات سلامت کاسته خواهد شد و بیمه‌شدگان مطالبه‌گر حقوق خود از ارائه‌دهندگان خدمات سلامت می‌شوند.

مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر از کارکنان، پزشکان و اعضای تیم سلامت مستقر در مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی اهرم تقدیر کرد و ادامه داد: رفع مشکلات بیمه شدگان به‌ویژه بیمه شدگان روستایی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به مشارکت سازمان بیمه سلامت در برنامه تحول نظام سلامت، اضافه کرد: این مشارکت شامل پوشش بیمه همگانی، کاهش هزینه‌های درمانی بیمه شدگان، کاهش هزینه‌های بستری بیمه شدگان صندوق روستایی به پنج درصد، کاهش هزینه‌های بیمه شدگان سایر صندوق‌ها به ۱۰ درصدو ماندگاری پزشکان است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.