زمانى: بايد مقصران پرونده محروميت استقلال مشخص شوند/ استقلال برنده دربى است

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: بايد مقصران اصلى پرونده محروميت استقلال مشخص شوند و ما نيز تاكيد زيادى روى اين مساله داريم .

زمانى: بايد مقصران پرونده محروميت استقلال مشخص شوند/ استقلال برنده دربى است
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان كمیته اخلاق فدراسيون فوتبال به منظور بررسی محرومیت های اعمال شده از سوی فیفا در خصوص باشگاه استقلال تهران از مسئولان حقوقی و امور بین المللى اين باشگاه خواسته تا براى پاره اى از توضيحات به اين كميته بروند.

به اين ترتيب این کمیته به منظور بررسی علل و عوامل این موضوع و کوتاهی های احتمالی صورت گرفته از دومسئول امور بین الملل فدراسیون و دو نفر از مسئولان حقوقی و امور بین الملل باشگاه فوق جهت ادای پاره ای از توضیحات دعوت كرده است .در مورد اين موضوع نيز زمانى عضو هيئت مديره استقلال توضيحاتى را أرائه داد.

زمانى عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در خصوص حضور مسئولان استقلال در جلسه كميته اخلاق داشت :به نظر من بايد در اين نشست كميته حقوقى و بين الملل فدراسيون فوتبال نيز حضور داشته باشند چرا كه برخى اطلاعات لازم در اختيار اين ٢ بخش است .معتقدم برگزارى اين نشست كار خوبى است چرا كه بايد متوجه شد چه فردى مقصر بوده است و ما نيز بر مشخص شدن حقايق تاكيد زيادى داريم و از نظر ما هم بايد برخى مسائل مشخص شود.

وى همچنين در مورد سهمى كه قرار است از سوى فيفا به باشگاه استقلال پرداخت شود گفت :به طور حتم در صورت مبلغ تعيين شده از سوى فيفا و پس از واريز به حساب برنامه ريزى و نظارت لازم روى هزينه هايى كه قرار است از اين مبلغ پرداخت شود را خواهيم داشت.

زمانى ضمن تقدير و تشكر از پيشكسوتان ،كادرفنى ،بازيكنان و هواداران پرسپوليس در خصوص حمايت از استقلال در بازى مقابل السد قطر اظهار داشت :جا دارد از تك تك شما عزيزان به دليل حمايت از استقلال تشكر كنم و بايد بگويم پرسپوليسى ها نيز براى استقلال سنگ تمام گذاشتند.

وى درباره دربى ٨٤ و تقابل دو تيم استقلال و پرسپوليس گفت ؛در ابتدا اميدوارم يك بازى خوب و ديدنى با رعايت أصول حرفه اى از هر دو تيم نظاره گر باشيم و از هواداران استقلال و پرسپوليس هم مى خواهم كه تنها تيم خود را تشويق كنند و از پرداختن به مسائل حاشيه اى جدا پرهيز كنند .اما در مورد نتيجه اين ديدار بايد بگويم با توجه به پيروزى اى كه استقلال در ديدار مقابل السد بدست آورد و انگيزه بالايى كه در بازيكنان وجود دارد معتقدم استقلال برنده اين ديدار باشد و بتواند نتيجه ٢ بر يك را رقم بزند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار