شمارش معکوس فیفا برای استقلالی ها

مسئولان باشگاه استقلال امیدوار هستند تا طی یکی دو روز آینده فیفا اجازه جذب بازیکنان جدید را برای آنها صادر کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به محرومیت باشگاه استقلال از سوی فیفا و منع فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالت زمستانی بر همین اساس در حال حاضر مدیران استقلال امیدوار هستند تا طی این یکی دو روز ،فیفا قانون جدیدی را برای جذب بازیکن آزاد برای آنها صادر کند.استقلالی ها امیدوارند در پایان دوره نقل و انتقالاتی ایران، سیستم تی ام اس دوباره استقلال را به رسمیت بشناسد تا 3 بازیکن آزاد به جمع نفرات این تیم اضافه شود.

 در نامه فیفا نوشته شده استقلال از یک دوره نقل و انتقالاتی به صورت کامل محروم است اما مشخص نکرده که بعد از اتمام دوره نقل و انتقالاتی (یعنی پنجره زمستانی) استقلال می تواند یار جدید بگیرد یا نه. این مساله ای نیست که فیفا در نامه خود از آن به صراحت صحبت کرده باشد و البته در فدراسیون هم کسی به این سوال پاسخ قاطع نداده و باید دید تفسیر فیفا از این جمله چیست و آیا استقلال از هرگونه نقل و انتقالات تا دوره بعدی (تابستان) محروم است یا نه می تواند جذب بازیکن آزاد داشته باشد ؟

این طور که پیداست اتمام زمان پنجره نقل و انتقالات زمستانی پنجشنبه ساعت 24 به وقت ایران است بر همین اساس  مسئولان استقلال منتظرند تا به صورت رسمی تکلیفشان روشن شود.


 آیا ممکن است جمعه 3 بازیکن به استقلال بپیوندند؟

چشمی بازیکن آبی پوشان نیز با توجه به جلسه روز گذشته با افتخاری تنها تا آخرین لحظه نقل و انتقالات منتظر پاسخ نهای فیفا می ماند .از طرفی دیگر وضعیت 2 بازیکن دیگر به نام تیموریان و جپاروف باید مشخص شود و این طور که شنیده می شود این 2 بازیکن از تیم های دیگر پیشنهاد دارند و منتظر مشخص شدن وضعیت محرومیت استقلال هستند.

گفتنی است در صورتی که فیفا اجازه جذب را به باشگاه استقلال ندهد ،مدیران این باشگاه تصمیماتی را برای این 3 بازیکن در نظر خواهند گرفت تا بر این اساس آینده آنها نیز با مشکل مواجه نشود .این طور که پیداست استقلالی ها انتقال قرضی را برای این 3 بازیکن در نظر خواهند گرفت.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار