زمانی: اجازه نمی دهیم چشمی و جپاروف به پرسپولیس بروند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اجازه نمی دهیم چشمی و جپاروف به پرسپولیس بروند و این بازیکنان با استقلال قرارداد دارند.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت محرومیت استقلال و اینکه گفته می شود استقلال می تواند 3 بازیکن آزاد جذب کند اظهار داشت: با توجه به نامه اخیری که به فیفا ارسال شد ،هنوز جوابی به دست ما نرسیده و ما نمی دانیم بعد از محرومیت می توانیم بازیکن آزاد جذب کنیم یا خیر اما امیدوارم این امر صورت بگیرد و بتوانیم از 3 بازیکن استفاده کنیم. احتمالا تا فردا این مسله قطعی می شود و منتظر جواب نهایی هستیم.

وی درباره پیشنها پرسپولیس به چشمی و جپاروف گفت:در ابتدا باید بگویم تیموریان، چشمی و جپاروف با ما قرارداد دارند و ما اجازه نمی دهیم آنها به تیم های دیگر بروند.همچنین اجازه نمی دهیم چشمی و جپاروف به پرسپولیس بروند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره ناراحتی وزیر ورزش و جوانان و احتمال برکناری افتخاری گفت:در هر صورت اتفاق نا خوشایندی رخ داده که هیچ فردی این موضوع را تایید نمی کند و من نیز در این باره صحبتی با وزیر ورزش و جوانان نداشته ام اما به طور حتم پس از رفع این مساله نشستی را برگزار و تمام افرادی که در این مساله دخیل بودند را بررسی می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار