زمانى :اميدوارم امروز و فردا خبرهاى خوبى به ما برسد

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت :اميدوارم طى امروز و فردا خبرهاى خوبى از فيفا به ما برسد و ما بتوانيم از بازيكنان جديد استفاده كنيم .

زمانى :اميدوارم امروز و فردا خبرهاى خوبى به ما برسدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن زمانی درباره آخرين وضعيت محروميت استقلال گفت: با توجه به صحبت هايى كه با افتخارى داشتم بايد بگويم وى پيگير اين مساله است  و ما منتظر جواب نهايى تا آخر وقت ادارى امروز يا نهايتا فردا هستيم.

وى ادامه داد :اميدوارم طى امروز و فردا خبرهاى خوشى به ما برسد و ما بتوانيم از ٣ بازيكن جديد استفاده كنيم .از طرفى تيموريان ،جپاروف با ما قرارداد دارند و مى مانند .همچنين چشمى با ما قرارداد ٣ ساله دارد و جايى نمى رود

گفتنى است طى حكم فيفا ،باشگاه استقلال از فعاليت در نقل و انتقالات زمستانى محروم است و مديران استقلال اميدوار هستند تا طى امروز و فردا با اجازه فيفا بتوانند بازيكن آزاد جذب كنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سعید
۱۱:۴۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
واقعا شماها خجالت نمی کشید که مردم رو سرکار می گذارید؟ من خودم طرفدار استقلال نیستم. اما اگر قرار بر استفاده از سهمیه بازیکن آزاد بود، به نظرتون بارسلونا و اتلتیکو مادرید و رئال مادرید به فکرشون نمی رسید که همچنین کاری بکنن و دیگه به رای اعتراض نکنن؟ فیفا رای رو برای بارسلونا نقض نکرد، شماها که با کارنامه درخشانی که تو فیفا دارید می خواهید رای رو نقض کنید؟ مرد باشید و اشتباه خودتون رو بپذیرید و از طرفدارانتون عذرخواهی کنید
آخرین اخبار