دهه فجر

سفر استاندار سیستان وبلوچستان به سیب وسوران

استاندار سیستان و بلوچستان در ایام الله دهه مبارک فجر به سیب وسوران سفر کرد و مورد استقبال مسئولین، معتمدین و ریش سفیدان شهرستان قرار گرفت.

سفر استاندار سیستان وبلوچستان به سیب وسورانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ، هاشمی استاندارسیستان وبلوچستان در سفری دوره ای به شهرستانهای جنوبی استان مرکز جامع خدمات سلامت روستایی رحمت آباد که با صرف هزینه ای بالغ بر ۹ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده بود مورد افتتاح قرار داد.

هاشمی  با حضور در مسجدجامع روستای ناصرآباد بخش مرکزی که مرکز کانون جمعیتی دشت مرادآباد می باشد، به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن ابراز خرسندی از مردم به خاطر ابراز محبت و استقبال، از ایجاد همدلی و اتحاد مردم که در سرشماری عمومی نفوس و مسکن با تجمیع روستاهای همجوار تحت یک روستای واحد، قول مساعد احداث سالن ورزشی برای روستاهای دشت مرادآباد را داد.

در ادامه سفر هاشمی کلنگ احداث هنرستان کارودانش شهرستان سیب وسوران در شهر سوران را به زمین زد که این هنرستان با اعتباری بالغ بر سی و پنج میلیارد ریال احداث خواهدشد.

علاوه بر این طرح، پروژه آسفالت سایت مسکن مهر شهرسوران استارت خورد.

استاندار در آخرین مرحله از سفر خود به شهرستان، جاده پسکوه به خاش را که از مطالبات دیرینه مردم منطقه پسکوه بود، مورد افتتاح قرار داد .

انتهای پیام/ع

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.