دهه مبارک فجر؛

آموزشکده سما مهرستان افتتاح شد

در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار، آموزشکده سما مهرستان افتتاح شد.

آموزشکده سما مهرستان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، رشید پارسایی فرماندار مهرستان در آیین افتتاحیه این مراسم اظهار کرد: شهرستان مهرستان با 76 هزار نفر جمعیت تنها شهرستان فاقد دانشگاه در کشور بود که خوشبختانه با پیگیری‌های مداوم، در این شهرستان هم واحدی از دانشگاه آزاد افتتاح شد.

رشید پارسائی افزود: با توجه به استعدادها و پتانسیل شهرستان مهرستان از لحاظ دانشجو و جوانان پرتلاش و جویای علم، متاسفانه بیشتر این افراد به دلیل وجود مشکلاتی همچون ایاب و ذهاب و اسکان ترک تحصیل می‌کنند.
 
وی گفت: تحصیل بی دغدغه در این شهرستان آرزوی دیرینه بسیاری از نیروهای بومی و نسل جویای علم بود که فعالیت آموزشکده فنی و حرفه ای سما این فرصت را فراهم کرد.

فرماندار مهرستان بیان داشت : این آموزشکده در 6 رشته حسابداری، کامپیوتر، تربیت بدنی، امور اداری، مربی بهداشت سلامت و ساختمان دانشجو می‌پذیرد.

کلنگ‌زنی ستاد مرکز بهداشت، کلنگ‌زنی طرح هادی روستای مولتان، افتتاح ساختمان دهیاری روستاهای گوری و گدامدر، افتتاح بوستان روستایی زیارت از جمله برنامه‌های مسئولان شهرستان مهرستان در نهمین روز از دهه مبارک فجر بود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار