اردبیل؛

اختصاص 190 میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پروژه‌های گردشگری مشگین‌شهر

مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به منظور تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از طرحهای گردشگری شهرستان مشگین‌شهر ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرحها اختصاص یافت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ کریم حاجی‌زاده افزود: شهرستان مشگین‌شهر یکی از مناطق قابلیت‌دار استان اردبیل برای ارتقای جذب مسافران و گردشگران از نقاط مختلف کشور و دنیاست که احداث و ایجاد طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در این منطقه باعث شده تا حضور خیل عظیم مسافران در این منطقه را شاهد باشیم.

وی گفت: به منظور جذب گردشگران از نقاط مختلف جهان و به ویژه ارتقای آمار ورود مسافران داخلی به منطقه به دلیل پتانسیل بالای شهرستان مشگین‌شهر در حوزه گردشگری امسال 190 میلیارد تومان اعتبار به تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های گردشگری و تفریحی این منطقه اختصاص یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و توسعه خدمات تفریحی و اقامتی در استان اردبیل، افزود: در راستای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در منطقه سعی داریم تا با ارتقای طرحهای تبلیغاتی خود و معرفی منطقه و نقاط گردشگری استان حضور مسافران زیادی را در عید نوروز در منطقه شاهد باشیم که هدف اصلی ما در این رابطه جلب رضایت حداکثری مسافران و گردشگران است.

حاجی‌زاده بیان کرد: در راستای بهبود وضعیت خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی طرح معرفی نقاط گردشگری استان اردبیل در مقیاس کلی استان با همکاری ارگانهای مربوطه تدوین و به صورت نرم افزار در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی که برای سفر خود استان اردبیل را انتخاب خواهند کرد قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته برخی نارضایتی‌ها و درخواستهایی از سوی مسافران اردبیل در راستای برخی مکانهای خدماتی و اقامتی وجود داشت، اظهار کرد: در سالهای گذشته طی نظرسنجی از گردشگران منطقه ضعفهایی در استان در رابطه با کمبود سرویس‌های بهداشتی عمومی و سیار و کمبود پارکینگ شناسایی شد که امسال در صدد هستیم تا با توسعه این زیرساختهای خدماتی رضایت همه‌جانبه مسافران نوروزی را جلب کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.